Lots to do!

Ojdå.. det är lite svårt att hinna med bloggskrivande, jobb, skola, träna och umgås med vänner. Men jag vill verkligen skriva. Det känns nu som om jag har vant mej vid vardagen här hemma så kanske jag nu kommer igång med bloggen. Vi får helt enkelt se hur det går :) Här kommer en bild från London, där jag var förra veckan och njöt av höstlovet med min käre vän Alexandra! Kan berätta mer om resan i ett skillt inlägg!

Hupsista... on vähän vaikeaa ehtiä blogin, töiden, koulun, treenaamisen ja kaverieden kanssa, mutta nyt tuntuu siltä kuin olisin tottunut arkeen täällä kotona niin ehkä pääsen takaisin blogin kirjoitteluun. Saa nähä miten käy :) Tässä tulee kuva Lontoosta jossa olin viime viikolla rakkaan ystäväni Alexandran kanssa! Voin kertoa lisää reissusta toisessa postauksessa!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

wooohoooo!!!

2012-10-20 @ 13:37:28
Postat av: Sanna

Ihana kuva :)

2012-10-24 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0