The End


Nu är min amerikanska high school idrottskarriär över. Igår hade jag sista softball matchen och set var trist. Dock fick jag spela med varsity vilket var jättekul. Under hela året spelade jag fotboll, korgboll och softball. Jag hade så kul och sporterna har varit min absoluta favorit del av mitt utbytesår! Jag kommer att sakna mina lagkamrater och träningarna och matcherna helt jättemycket! Igår var det omäjligt att hålla tårarna tillbaka...

Nyt on amerikkalainen high school urheiluurani ohi. Eilen oli viimeinen softball matsi ja se oli surullista. Sain pelata varsityn kanssa, joka kuitenkin oli tosi kivaa. Koko vuoden aikana pelasin jalkapalloa, koripalloa ja softballia. Oli niin kivaa ha urheilut on ollut mun lempiosa vaihtovuodestani! Minulla tulee olemaan hirveä ikävä joukkuetovereitani, harjoituksia ja pelejä! Eilen oli mahdoton pitää kyynelet poissa...



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0