Spring Sports Banquet


Igår var det avslutning för vår sporterna, det vill säga softball för min del. Vi hade åt och de delade ut olika priser. Av mina softball tränare fick jag en softball-boll som alla skrev en hälsning på. Sen fick jag också en fotokollage med bilder från säsongen. Underbara minnen från softball! Det var jätteledsamt för det var avslutningen för sista sporterna... Jag skall visa bilder snart!

Eilen oli kesä urheilujen päättäjäiset, eli softballin minun osalta. Syötiin ja ne jakoivat palkintoja. Sain softball valmentajiltani softball-pallon johon kaikki joukkuekaverini kirjoittivat jotain. Sitten sain myös kuva julisteen jossa oli kuvia kauden ajalta. Ihania muistoja softballista! Oli tosi surullista koska se oli viimeisen urheilulajin päättäjäiset... Näytän kuvia pian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0