Spirit Week!!!

Nu är spirit week för vår sporterna igång! Och på lördag är det prom! Måndag var Hawaii-day, idag var crazy hair day!
 
Nyt on keväturheilulajien spirit week! Ja lauantaina on prom! Maanantai oli Hawaii-day, ja tänään oli crazy hair day!


Här är skolans baseball killar på pep rallyt igår. Kolla in de två killarna i cheerleading kläder, haha!
Tässä ovat kouluni baseball pojat pep rallyssä eilen. Katso kahta poikaa joilla on cheerleading uniformit päällä, haha!


Igår (måndag) hade jag också softball match!


Pep rally!!


Jag och Vitória igår, Hawaii!!
Minä ja Vitória eilen, Hawaii!!


Jag idag med crazy hair!
Minä tänään, crazy hair!

Skall blogga om min helg senare, tjingeling! Och om prom!!
Kirjoitan jotain viikonlopustani myöhemmin, moikka! Ja promista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0