Prom


Oj vilken underbar dag det var! Tänker inte skriva en massa, utan visa en massa bilder istället!
Oi, kuinka mahtava päivä oli! En aio kirjoittaa paljoa, sen sijaan näytän paljon kuvia!


Getting ready at my house!


Brandon ger mej min corsage!
Brandon antaa minulle mun corsagen!












Vitória, Hannah & Kristina <3




min tvilling! kaksoseni!


mina systrar! sisareni!




min familj <3 perheeni <3


Jess, Vitória, Kristina, Anni & Brandon


<3












japan, finland, brazil & venezuela


















Efter Prom for vi på After Prom till Dave and Busters, den stora spelhallen. Där åt vi hamburgare och spelade, klockan 1-3 på natten! Lärarna och rektorn var där!
Promin jälkeen menimme After Promille Dave and Bustersiin, iso pelihalli. Siellä söimme hampurilaisia ja pelasimme, kello 1 ja 3 välillä yöllä! Opettajat ja rehtori olivat mukana siellä!






Sen kom jag hem kring 4, och det tog mej en god stund och komma i säng, efter att ha pratat med Kristina om kvällen.
Sitten tulin kotiin 4 maissa, ja minulla kesti hetki mennä nukkumaan, sen jälkeen kun olin jutellut Kristinan kanssa illasta.


Där var alla bilder för denna gång från prom! Kommer kanske mera senare, speciella önskemål?
Siinä oli kaikki kuvat tältä kertaa promista! Tulee ehkä lisää myhöhemmin, erityisiä toivomuksia?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kaunis puku, sievä kukkakoriste ja suloinen Anni :)

Sait varmasti ihania muistoja ikimuistoisesta illasta :)

2012-05-14 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0