My American life...



Adriana, Anni & Hannah




Bonfire


Bio - Elokuvateatteri


Student of the month i spanska, så fick jag McDonalds frukost i skolan!
Student of the month espanjassa, niin sain McDonalds aamiaista koulussa!


Hittade lite godsaker i Oberlin... Löysin vähän herkkuja Oberlinistä...


Amerikansk kaka... Amerikkalaista kakkua...


Slowtrain Cafe besök med Vitória. Slowtrain Cafe käynti Vitórian kanssa.


Bakat pannkaka! Leiponut pannukakkua!


Jag och underbara Cat (hon hjälpte till med skolans teater)
Minä ja ihana Cat (hän avusti koulun teatteria)


Kristina!


Jag och min duktiga skådis-syrra!
Minä ja tosihyvä näyttelijä-siskoni!


Bakat kex av degen vi sålde med softball laget. (smak: triple chocolate...)
Leiponut keksejä softball joukkueen kanssa myymästämme taikinasta. (maku: triple chocolate)


Girl's night/movienight with Vitória!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0