Min skoldag idag! Koulupäiväni tänään!



Idag hade vi en ceremoni i skolan där seniorsen skrev under ett papper på vilket college de skall till nästa år! Här skriver Vitória under sitt papper! Jag gjorde inte det för att jag är junior och skall inte stanna här nästa år!
Tänään meillä oli koulussa seremonia kun koulun seniorit kirjottivat allekirjoituksensa paperiin, mihin collegeen olevat menossa ensi vuonna! Tässä Vitória! Minä en tehnyt sitä koska olen junior ja en ole jäämässä tänne ensivuodeksi!


Från biologin åkte vi till Obelrin College och labbade lite där! Hittade en Tunturi cykel på labbet, haha :)
Biologian tunnilta lähettiin Oberlin Collegeen ja sen laboratorioon! Löysin Tunturi pyörän siltä, haha :)


Made in Finland :)


Efter skolan skulle vi ha match i Columbia, men vi körde dit och så visade det sej att matchen var inhiberad, så vi körde tillbaka. Då kollade jag på varsity killarnas och tjejernas matcher. Vi var också en sväng till Subway med Molly, för jag var HUNGRIG...

Koulun jälkeen meillä piti olla peli Columbiassa, mutta kun saavuimme sinne, osoittautui että pelimme oli peruttu, joten ajoimme takaisin. Silloin katoin poikien ja tyttöjen varsity otteluita. Kävimme myös Mollyn kanssa Subwayssä, koska minulla oli NÄLKÄ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0