Huh hellettä..


Varmt varmt varmt... sitter i government klassen och det är stekhett, fläkten är på men det är ändå varmt som bara vad. Tidigare idag hade jag 12 minuters löptest (cooper test) för weightlifting, ute i 28 graders hetta, lite jobbigt men jag klarade det! Hade inga planer till efter skolan, men jag hörde att det är open fields idag igen (jag antar det är mest för pojkarna men vi kan också fara). Tror jag far hem och hämta mina grejjer och kommer tillbaka till skolan sen!

Lämmintä lämmintä lämmintä... istun government luokassa ja on ihan tosilämmintä, tuuletin on päällä mutta kuitenkin on tooosi lämmin. Aiemmin tänään oli 12 minuutin juoksutesti (cooper testi) weightliftingillä, ulkona 28 asteen helteessä, vähän raskasta mutta selvisin! Mulla ei ollut suunnitelmia koulun jälkeen, mutta sain tietää että tänään on kuulemma taas open fields. Luulen että se on enimmäkseen pojille mutta me saamme mennä myös. Luulen että menen kotiin hakemaan juttuni ja tulen takaisin koululle sitten!


Varmt här i government klassen...
Lämmintä täällä government luokassa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0