HOCKEY



Igår efter skolan kollade jag varsity tjejernas softball match hemma. Här är Fahlen som är pitcher.
Eilen koulun jälkeen menin kattomaan varsity tyttöjen softball matsia kotona. Tässä Fahlen joka on pitcher. 


Molly, Tara & Heather


Jag och Hannah hjälpte till med scoreboarden ute i 30 graders hetta.
Minä ja Hannah autettiin scoreboardin kanssa ulkona 30 asteen lämmössä.


Kristina och Airi kom också och kollade på matchen!
Kristina ja Airi tulivat myös katsomaan matsia!


Vitória tog hand om scoreboarden! :)
Vitória hoiti scoreboardia! :)

Okej, min rubrik har inget med gårdagen att göra, men idag började HOCKEY VM, hemma i Finland!!! Kollade USA- Frankrike fören jag for ti skolan idag! Snart spelar Finland sin första match mot Vitryssland!
Och gissa vart jag just var? Till frissan och klippte håret!! Jag är jättenöjd! Visar bild snart :)

Okei, otsikollani ei ole mitään eilisen kanssa tekemistä, mutta tänään alkoi LÄTKÄN MM-kisat, kotisuomessa!!! Katsoin USA- Ranska matsia ennen kun lähdin kouluun! Kohta Suomi pelaa ensimmäisen ottelun Valko-Venäjää vastaan!
JA arvatkaa missä minä olin äsken? Parturissa leikkaamassa hiukset!! Olen tosi tyytyväinen! Näytän kohta kuvan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0