Happy Day


Idag var en bra dag. Skolan var okej, förhör och grejjer hit och dit, men inget värre! Efter skolan for jag till open fields. Det är då fotis flickorna tränar varje onsdag inför höstens säsong. Det var så konstigt att sparka boll igen efter månaders uppehåll, men KUL var det! Efter skolan kom jag hem, åt och sen gick jag ut och la mej på trampolinen i solen. Tog en timmes tupplur/vila, mycket skönt! Sen tog jag ett varmt bad och sen kollade jag en film (heter det så? movie...) med Hannah, Kristina och mom. Nu skall jag göra läxor och sen sova!

Tänään oli hyvä päivä. Koulupäivä oli ok, vähän kaikkea mutta ei mitään pahempaa! Koulun jälkeen menin open fieldsiin. Se on kun tytöt joka tiistai treenaavat futista ensi syksyn kautta varten. Oli niin outoa potkia palloa taas pitkän tauon jälkeen, mutta KIVAA oli! Koulun jälkeen tulin kotiin, söin, ja sitten menin ulos trampalle ja huilasin tunnin verran auringossa. Erittäin rentouttavaa! Sitten otin lämpimän kylvyn ja sitten katsoimme elokuvaa Hannahn, Kristinan ja momin kanssa. Nyt vähän läksyjä ja sitten nukkumaan!




På biologi timmen idag for vi ut och samlade löv för ett labb.
Biologian tunnilla menimme ulos keräämään lehtiä labbiä varten.


Min lunch idag. Morötter, frukt, mjölk och kyckling wrap!
Lounaani tänään. Porkkanoita, hedelmää, maitoa ja kana wrap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0