in Florida!!!


JAAA! Jag är i Florida! Det är så skönt! Sol och värme! Flög hit igår för och hälsa på min första host mammas bror och hans fru. Idag har vi tittat runt och jag har njutit av vädret!

JEEE! Olen Floridassa! Niin ihanaa! Aurinkoa ja lämmintä! Lensin tänne eilen tervehtimään ekan host äidin veljeä ja sen vaimoa. Tänään ollaan kävelty ympäri ja olen nauttinut säästä!


Nasse var med mej i flyget. Nasu oli mukana lentokoneessa.


Flög till Florida på lite under tre timmar. Lensin Floridaan vähän alle kolmessa tunnissa.


Min mat igår kväll. Ruokani eilen illalla.


En av poolerna här på området där de bor. Yksi uima altaista täällä alueella missä he asuvat.


Tennis planer om nån har lust och spela. Tennis kenttiä jos joku haluaa pelata.


Gator här på deras område eller resort. Det är som en liten "stad" nästan.
Katuja täällä alueella tai resortilla. Melkein niinkun pieni "kaupunki".


Gubbar golfar. Gubbanit golffailee.


Huset där de har en lägenhet. Rakennus jossa heillä on asunto.


:)


Min lunch vid golf cluben, sallads buffét. Lounaani golf clubilla, salaattibuffet.


Utsikt från lunch bordet! Näköala lounas pöydältä!


haha :)


Vid havet. Merellä.


Promenad grej ut till havet. Kävely juttu merelle.


Alligatorn Anni springer över gatan. Alligaattori Anni juoksee kadun yli.




Där fanns två alligatorer i en pöl, och de hade nämnt dem Anni och Andy. Siellä oli kaksi alligaattoria yhdessä lätäkössä, ja ne olivat antanut niille nimet Anni ja Andy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad det ser fint ut! Förstår du njuter så mycket du hinner... Ha det bra!

/mamma

2012-03-16 @ 17:27:38
Postat av: Anonym

Aika hassua, että Anni-alligaattori kipittelee kadun yli kuin kissa meillä :). Topakan näköisiä kavereita! Ihania maisemia, nauti lomasta!



Terkuin Sanna, Jussi, Lotta ja Joonas

2012-03-17 @ 08:51:15
Postat av: Anni

Jag njuter för fulla muggar! :) Nautin kyllä tosi paljon lomasta! :)

2012-03-19 @ 04:50:15
URL: http://anniusa.blogg.se/
Postat av: Gun-Lis Mäki

Hoppas att du haft en skön paus i skolarbetet. Njut

av det du har kvar..... Det är roligt att följa med

på bloggen/mommo

2012-03-20 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0