I love Oberlin


Hejsan hoppsan! Tiden flyger förbi för snabbt!! Mycket har hänt senaste tiden. Pojkarnas korgbolls säsong har tagit slut (och flickornas för länge sedan), jag har börjat med softball träningar (SÅ KUL), skicluben är över, jag har varit lite förkyld men är frisk igen, vad mer? Vi har haft Ohio-väder, sol och 20 grader en dag och snö idag... Jag älskar mitt liv här på sidan Atlanten, jag vet inte hur jag skall kunna åka hem härifrån...

Moikka moi! Aika menee liian nopeasti!! Paljon kaikkea on taphtunut viime aikoina. Poikien koris kausi loppui (niin loppui tyttöjenkin, kauan sitten), olen aloittanut softball harkat (NIIN KIVAA), skiclub on ohi, olen ollut vähän kipeänä mutta olen terve taas, mitä muuta? Meillä on ollut kunnon Ohio-säätä, 20 astetta ja aurinkoa yksi päivä ja lunta tänään... Rakastan elämääni tällä puolen Atlanttia, en tiedä miten pystyn lähtemään täältä kotiin...


Saknar!! Ikävä!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0