Hemma! Kotona!

Nu har jag varit hemma i en månad. Först tog det en stund och vänja mig, men nu känns det som om jag skulle ha varit hemma hela sommarlovet! Fast jag har nog hemlägtan, till mitt hem i USA.
Om jag här någon dag orkar och har tid så kan jag lägga in bilder från sista veckorna i USA om någon vill se dem!

Nyt olen ollut kotona kuukauden. Ensin kesti vähän aikaa tottua, mutta nyt tuntuu siltä, kuin olisin ollut kotona koko kesäloman! Vaikka minulla on kyllä koti-ikävä, kotiini USAhan.
Jos tässä joku päivä jaksan ja ehdin niin voin laitella vielä kuvia loppu viikoistani jenkeistä tänne jos kukaan niitä jaksaa katella!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Laita ihmeessä viimeisten Jenkki-viikkojen tunnelmat ja kuvat tänne :)

2012-07-30 @ 20:58:35
Postat av: Anonym

Vill se, vill se, vill se!!!

2012-08-02 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0