Yippiie!!


Idag var en dag som jag inte hade för stora förhoppningar för, men som var SUPER! Först steg jag upp i tid och ställde mej i lugn och ro iväg till skolan. Så for jag till skolan och hade matte prov (lätt) och biologi prov (lätt tackvare lappen) och en engelska lektion. Slutade 1 och kom hem till oss med Adriana. Vi åt lite och spelade Sims med Hannah. Klockan 3.15 hade jag träningar så då for jag tillbaka till skolan. Och gissa vad? Jag fick min koris verkkari dräkt!!! JEEEE! Den är lite stor, men jag gillar den jättemycket!!!! Blev jätteglad! Sen kom jag hem och så visade det sej att jag hade post! Det var mitt skyddsfodral till min telefon som jag hade beställt! Det passar perfekt. Av någon orsak har jag tappat min telefon extra många gånger här, så det behövs verkligen! SMILE :) sen duschade jag och så åt vi. Sen skulle jag ha farit på killarnas korgbolls match här hemma, men den blev inhiberad för motståndarna kom aldrig...

Tänään oli päivä jolle minulla ei ollut paljon odotuksia mutta joka osoittautui olemaan HUIPPU päivä! Ensin nousin ajoissa ja valmistauduin koulua varten rauhassa. Sitten lähdin kouluun, ja minulla oli matikan koe (helppo) ja biologian koe (helppo, koska minulla oli se lappu) ja englannin tunti. Pääsin yhdeltä ja tulin kotiin meille Adrianan kanssa. Söimme vähän ja pelasimme Simsiä Hannahn kanssa. Kello 3.15 minulla oli harkat, joten takaisin koululle. Ja arvatkaa mitä?? Minä sain koris verkkari pukuni! Se on vähän iso, mutta yli ihana!!! Ilahduin kovasti! Sitten tulin kotiin ja minulle oli postia. Tilaamani puhelin suoja tuli! Se sopii täydellisesti! Jostai syystä puhelimeni tippuu maahan täällä useasti... HYMY :) Sitten kävin suihkussa ja syötiin. Sitten olisin mennyt poikien koris matsiin mutta se peruttiin koska vastustajat eivät tulleet...


Här är jag efter att vi skrev biologi prov! Läraren hade målar böcker för oss...
Tässä minä biologian kokeen jälkeen, opettajalla oli värityskirjoja meille, ja minähän tietenkin maalasin nasun!!


Vitória <3


Lunchen idag! Ris och kyckling, grönsaker, ananas och fortune cookie. Lounas tänään! Riisiä ja kanaa, vihanneksiä, ananasta ja fortune cookie.


Det var varmt idag, plus 14 och sol, all snö smälte. Sedan var det ösregn och hagel och storm vind under dagen. Och nu till kvällen blev det kallt igen och nu snöar det. Only in Ohio.
Tänään oli lämmin päivä, plus 14 ja aurinkoa, kaikki lumi suli. Sitten päivän aikana satoi kaatamalla ja rakeitakin näkyi ja myrsky tuulta. Sitten illaksi tuli kylmä taas ja nyt sataa lunta. Only in Ohio.


Här är mitt nya telefon fodral! Tässä uusi puhelin koteloni!

Nu skall jag sova, spanska prov imorgon! Nyt nukkumaan, huomenna espanjan koe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0