Winter in Oberlin


Nu är jullovet över och jag har varit tillbaka i skolan i två veckor redan. Det finns ett ord som förklarar mitt liv just nu, korgboll!! Det är så kul, ser fram emot varje träning och match. Så far jag och kollar killarnas korgbolls matcher alltid då jag hinner. En typisk vecka nu i vinter ser ut så här: måndag: skola och träning. Tisdag: skola, träning och kolla på killarnas match. Onsdag: skola, hem och äta, match. Torsdag: skola och träning. Fredag: skola, träningar och kolla på killarnas match. Lördag: sova länge, match. Söndag: skiclub. Och där emellan hinner jag gå på YFU grejjer, hänga med kompisar, ha filmkvällar med familjen och chilla. Jag är SUPERDUPER glad över korgbollen, jag har inget emot att varje dag spela eller kolla på basket.
Under jullovet fick jag en ny syster, Kristina, i huset. Mycket skoj! Imorgon blir det skiclub för första gången, ska bli jätte kul! Nästa vecka blir en kort vecka i skolan, bara tre dagar! Måndag ledig (Martin Luther King Jr. -dag), tisdag-torsdag midterms (typ provvecka) och fredag ledig igen! Skönt! Fredag-lördag har jag min mid-year orientation med YFU, ska bli skoj o träffa alla utbytis-vänner igen!! Här kommer bilder från de gångna veckorna:

Nyt on joululoma ohi ja ollaan oltu takaisin koulussa jo pari viikkoa. On yksi sana joka kuvaa arkeani juuri nyt: koripallo!! Se on niin kivaa, odotan innolla joka harkkoja ja peliä. Sitten käyn katsomassa poikien pelejä aina kun ehdin. Tässä on miltä tyypilinen viikko nyt talvella näyttää: maanantai: koulua ja harkat. Tiistai: koulua, harkat ja katsomaan poikien peliä. Keskiviikko: koulua, kotiin syömään ja peli. Torstai: koulua ja harkat. Perjantai: koulua, harkat ja katsomaan poikien peliä. Lauantai: nukkua kauan ja peli illalla. Sunnuntai: skiclub. Ja siinä välissä ehdin käydä YFU-jutuissa, olla kaveritten kanssa, movienights perheen kanssa ja chillata. Olen TOSITOSI ilonen koripallon puolesta, minua ei yhtään haittaa attä joka päivä on joko harkat tai peli. Joululomana sain uuden siskon taloon Kristina, ylikivaa! Huomenna on eka skiclub, tosi kivaa! Ensi viikko on lyhyt viikko koulussa, vain kolme päivää! Maanantai on vapaa koska on Martin Luther King Jr. päivä. Tiistai-torstai on midterms (koeviikko) ja perjantai taas vapaa! Ihanaa! Perjantai-lauantai minulla on YFU:n midyear orientation, kiva tavata vaihtari kavereita taas!! Tässä tulee kuvia viime viikoiltani:




Vid Lake Erie en vindig dag. Lake Eriellä yksi tuulinen päivä.


Byggde en snölykta en dag då vi fick snö. Rakensin lumilyhdyn yksi päivä kun satoi lunta.



Fyllt egna gosedjur med mina systrar. Täyttänyt omia pehmoleluja siskojeni kanssa.


En dag var vi till Cleveland. Vi gick runt lite, här utanför the Q (Quicken Loans Arena), hemma arena för AHL hockeylaget Lake Erie Monsters.
Yhtenä päivänä kävimme Clevelandissä. Kävelimme vähän ympäriinsä, tässä the Q:n (Quicken Loans Arena)  ulkopuolella, AHL lätkäjoukkueen Lake Erie Monstersin kotiareena.


Sen gick vi runt i Cleveland Indians (baseball lag) arena. Nu på vintern hade de en hockey rink (där de spelar High School hockey matcher), skidsko bana och pulka backe där.
Sitten kävelimme ympäri Cleveland Indiansin (baseball joukkue) arenassa. Talvella niillä oli lätkä kaukalo (jossa ne pelaa High School kiekkoa), luistelu rata ja pulkkamäki.


Sen var vi på en Pink Floyd cover konsert grej med cirka 1000 andra människor. Sitten kävimme Pink Floyd cover konsertissa tuhannen muun ihmisen kanssa.


Sen gick vi tillbaka till bilen. Sitten kävelimme takaisin autolle. (Anni downtown Cleveland)


Så har jag vari till en serbisk kyrka och fira serbisk jul med Kristina (som är från Serbien) och mom. Olen käynyt serbialaisessa kirkossa viettämässä serbialaista joulua Kristinan (joka on Serbiasta) ja momin kanssa.


Bakat karelska piroger. Tehnyt karjalanpiirakoita.


Varit och kollat på killarnas match mot Fairview. Ollut katsomassa poikien peliä Fairview:tä vastaan.


Varit och kollat på killarnas match mot Clearview. Ollut katsomassa poikien peliä Clearview:tä vastaan.

Killarna vann båda matcherna! Jag har också varit till båda ställena med mitt lag och spelat match.
Pojat voittivat molemmat pelit! Olen myös ollut joukkueeni kanssa molemmissa paikoissa pelaamassa.


Kommentarer
Postat av: mamma

Igen en gång så roligt att få se bilder! Lycka till med basketen och skicluben!

2012-01-15 @ 21:27:40
Postat av: Anni

:) tack tack, skicluben va jättekul :D

2012-01-16 @ 05:21:34
Postat av: Sanna

Ihan huippumukavia juttuja taas olet saanut kokea :) Kuvia on aina niin kiva katsella! Hyvin onnistuivat karjalanpiirakat ja varmasti maistuivat kaikille?!

2012-01-16 @ 16:00:48
Postat av: Anni

Kaikki tykkäs kyllä kovasti mun karjalanpiirakoista :)

2012-01-17 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0