Martin Luther King Jr. Day


Måndagen var en lugn dag. Vaknade 9.30, for iväg på träningar. Tränade 10-11.30, så kom jag hem, skypeade, åt och sedan gick jag och Kristina till Madelines hus för att plugga biologi. Vi var där i ett par timmar. Så kom vi hem, jag fortsatte plugga biologi. Vi får ta med oss till provet imorgon en liten fusk lapp, som vi får skriva ner vad vi vill på, SKÖNT! Sen åt vi hamburgare till middag. På kvällen pluggade jag klart och tog ett varmt bad.

Maanantai oli rauhallinen päivä. Heräsin 9.30, menin harkkoihin. Treenit 10-11.30, sitten tulin kotiin, skypetin, söin ja sitten kävelimme Kristinan kanssa Madelinen talolle lukemaan biologian koetta varten. Oltiin siellä pari tuntia. Sitten tulimme kotiin, jatkoin lukemista. Saamme ottaa kokeeseen mukaan pienen huijjaus lapun johon saamme kirjoittaa mitä tahansa, IHANAA! Sitten söimme hampurilaisia illalliseksi. Illalla luin valmiiksi ja otin lämpimän kylvyn.

Här är min biologi "tillåtna fusklapp"!! Tässä on biologian "sallittu huijjauslappu"!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0