Happy Birthday(s)!!!!!


Nu har jag fyllt 18 år! Det låter jättegammalt... Men iallafall hade jag en toppen födelsedag som jag kommer komma ihåg för resten av mitt liv. Vi åkte till Cleveland på Lake Erie Monsters match. De vann 3-1!! Det var helt otroligt! Jag fick bjuda många kompisar, och jag hade så kul! Efteråt blev det sleepover hos mej. Idag fyller min serbiska syster 18 år också! Det firade vi med ski club.. men vi skall nog fira henne mer nästa vecka! Sen fyller min älskade favorit pappa där hemma! Love you daddy! <3

Ny olen 18 vuotta! Kuulostaa tosi vanhalta... Mutta joka tapauksessa minulla oli huippu synttärit. Lähdimme Clevelandiin Lake Erie Monsters lätkä peliin. Monserit voitti 3-1, jee! Sain kutsua monta kaveria ja sitten pelin jälkeen oli sleepoveri mun huoneessa. Tänään myös serbialaisella siskollani 18 v synttärit! Sitä juhlimme ski clubilla... Tänään on iskäni synttäirit! Love you daddy! <3 

Imorgon får ni se bildbomb från min födelsedag, mycket fina bilder togs!
Huomenna saatte nähä kuvapommin synttäriks, paljon ihania kuvia otettiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0