Studyhall


Sitter i Study Hall i skolan. Har inga läxor att göra så jag tänkte passa på och blogga! Förra veckan var jätte busy med 4 korgbolls matcher och killarna hade 3. På lördagen hade jag ock Kristina födelsedags fest i källaren hos oss. Det var jättekul, mycket folk kom och vi hade en toppen kväll! Söndagen for jag på skiclub, så kom vi hem lite tidigare för det var SUPER BOWL! Vi for och kolla på matchen till våra grannar som hade party. Massor med folk och massor med mat. Så amerikanskt.

Istun Study Hallissa koulussa. Minulla ei ole läksyjä joten ajattelin että voisin blogata! Viime viikko oli tosi kiireinen kun oli 4 koris matsia ja pojilla oli 3. Lauantaina minulla ja Kristinalla oli synttäri juhlat meillä kellarissa. Se oli ylikivaa, paljon kavereita tuli ja meillä oli huippu ilta! Sunnuntaina menin skiclubiin, ja sitten tulimme kotiin vähän aikasemmin kun oli SUPER BOWL! Menimme katsomaan peliä naapureille joilla oli party. Siellä oli hirveästi porukkaa ja hirveästi ruokaa. Niin amerikkalaista.


Pojkarnas match i fredags. Vårt firkast. Deras student section på andra sidan! Vi vann till slut med 2 poäng!
Poikien peli perjantaina. Meidän vapaaheitto. Niiden student section toisella puolella! Voitimme lopulta 2 pisteellä!


Det var en liten jomppasal. Se oli pieni jumppasali.


Efter matchen for vi till en restaurang och jag åt en mumsig efterrät! Brownie, grädde och glass!
Pelin jälkeen menimme ravintolaan ja söin herkullisen jälkkärin! Brownie, kermaa ja jäätelöä!


Vitória & Hannah


Airi, Emily, Anni, Hannah, Kristina & Vitória


Födelsedags firaren! <3 Synttäri sankari! <3


Kristina & Jaclina


my favorite cheerleaders <3


Emily & Jake


Vi spelade en hel del biljard. Pelasimme paljon biljardia.




Jag hade en helt superduper toppen kväll :) Minulla oli ihan huippu ilta! :)


Nu måste jag fara på spanska timme! Visar mera bilder senare!
Nyt pitää lähteä espanjan tunnille! Lisää kuvia myöhemmin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0