1st of February


Jag FÖRSTÅR INTE vart januari försvann... konstigt! Iallafall så hade jag en okej dag idag, bra skoldag och match på kvällen mot Brooklyn. Vi förlorade, jag spelade inte så bra, men jag fick relativt mycket speltid, så det var najs. Under matchen blev en av Brooklyns tjejer hämtad med ambulans för hon föll på sin nacke och fick ont. Det var skrämmande, jag hoppas hon blir bra!

Minä EN YMMÄRRÄ minne tammikuu katosi... hassua! Kuitenkin tänään oli ok päivä, hyvä koulupäivä ja peli illalla Brooklyniä. Hävisimme, en pelannut niin hyvin, mutta sain aika paljon peliaikaa, joten se oli kivaa. Pelin aikana yksi Brooklynin tytöistä kaatui niskalleen ja loukkasi itsensä ja ambulanssi tuli hakemaan häntä. Se oli aika pelottavaa, toivon että hän voi hyvin!


Jaclina och jag på lunchen idag. Minä ja Jaclina lounaalla tänään.


Kristina grimaserar :) Kristina irvistelee :)


Jag hade resterna av Nagoya maten med mej från igår som lunch. Såå gott!!
Minulla oli Nagoya jämät mukanalounaaksi. Niin hyvää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0