New York City, day 6



Jag steg upp tidigt på morgonen och åkte ut på äventyr i New York City på äventyr. Först gick jag en runda i Central Park.
Aamulla heräsin aikasin ja lähdin seikkailuille New York Cityyn. Ensin kävelin kierroksen Central Parkissa.


Jag såg ingången till Central Park Zoo. Milla, Madagaskar!!
Näin sisäänkäynnin Central Park Zooiin.


Sen tog jag subwayn söderut och steg av och kollade in Flat Iron building.
Sitten menin subwallä etelään päin ja menin Flat Iron buildingille.


:) (PS. Jag har 4 paket rågbröd i kassen!! Mulla on 4 pussia ruisleipää kassissa!!)


Sen gick jag och såg Madison Square Garden. Sitten kävelin ja näin Madison Square Gardenin.


New Yorker Hotel


Sen jag jag till världens största varuhus, Macy's i New York.
Sitten kävelin maailman suurimmalle tavaratalolle, Macy's New Yorkissa.


Sedan skyndade jag mej tillbaka till hotellet med subwayn, packade ihop det sista och så körde vi iväg hemåt.
Sitten kiiruhdin takaisin hotellille subwaylla, pakkasin loput ja sitten lähdimme ajamaan kotiin päin.


Nasse var med på hela resan! Nasu oli mukana koko reissun!


Lycklig tjej som varit i New York City! (paus plats i Pennsylvania)
Iloinen tyttö joka on ollut New York Cityssä! (paussi paikka Pennsylvaniassa)


Hade en toppen semester och jag är så glad jag uppleva allt tillsammans med min serbiska bästis och resten av min familj <3
Mulla oli huippu loma ja olen niin iloinen että sain kokea kaiken serbialaisen bästikseni ja muun perheeni kanssa <3

Där var alla dagar av min NYC resa!
Siinä oli kaikki päivät NYC reissultani!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0