Home sweet home


Hemma igen! Skönt och komma hem, men jag saknar nog New York massor redan! Jag hade en UNDERBAR resa! Upplevde så mycket coola grejjer. New York var precis som jag föreställt mej fast ännu bättre! Människorna där var jättetrevliga, säkert det mest internationella stället jag någonsin varit på! Vädret var underbart... Det är bara något speciellt med känslan i den där staden! Gigantisk stad med massor att göra, jag hann se jättemycket under de 4 hela dagar vi var där. Imorse tog jag ännu en runda på stan, älskar Manhattan! Vi åkte runt med subwayn, så enkelt och tar dej snabbt dit du vill, jag förstår inte ännu heller hur stor dendär staden är! Jag tänkte visa bilder dag för dag i skillda inlägg, för ni som känner mej vet ju hur många bilder jag kan lyckas ta på några få dagar... Jag gick runt med kameran i handen hela tiden!

Kotona taas! Ihanaa olla kotona taas, mutta kyllä New Yorkia on ikävä tosi paljon jo! Minulla oli USKOMATON reissu! Sain kokea niin paljon mahtavia juttuja. New York oli aivan niinkuin olin kuvitellut, ja vielä parempi! Ihmiset siellä olivat tosi ystävällisiä, varmaan kansainvälisin paikka jossa olen koskaan ollut! Sää oli ihana... Siinä kaupungissa on vain joku tietty tunnelma! Valtava (pappa: HUUUUUUGE) kaupunki ja niin paljon tekemistä ja näkemistä, ehdin tehdä paljon 4 kokonaisen päivän aikana kun olimme siellä. Tänä aamuna otin vielä viimeisen kierroksen kaupungilla, rakastan Manhattania! Käytimme subwaytä aika paljon, niin helppoa ja pääset nopeasti minne haluat, en ymmärrä vieläkään kuinka iso tuo kaupunki on! Ajattelin näyttää kuvia päivä päivältä erikseen koska te jotka tunnette mut, tiedätte kuinka monta kuvaa minä voin ottaa vain muutamassa päivässä... Kävelin ympäri kamera kädessä koko ajan!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wohooooo!!! väntar på bilderna! :D

2012-04-07 @ 09:56:25
Postat av: hetti

låter för härligt! alltid kul me bilder (:

2012-04-08 @ 12:31:38
Postat av: Pappa

Huuuge... tapaan lukea ton ruotsinkielisen vaan niin säkällä huomasin ton;)

2012-04-09 @ 11:18:36
Postat av: Anni

oli kyllä huuuuuge paikka :)

2012-04-09 @ 18:47:35
URL: http://anniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0