Monday


Och så var det vardag igen. Lite annorlunda vardag i och med att spirit week har börjat. Det är så kul! Nästan alla hade pyjamas idag, även vissa lärare! Jag hade pyjamas och min nasse med mej hela dagen. Lunchen idag bestod av en peanutbutter-jelly smörgås, gott!! Efter skolan var det match, vi åkte en liten bit med buss och spelade mot Open Door, och vi vann 5-2! Jeij! Och jag gjorde ett mål, så det var en bra dag idag! Vädret var mindre mysigt, regnigt, allt plask blött, men det är bara vatten, som tur! Tror jag måste ladda upp med mera vatten nästa gång, för jag hade sendrag överallt i benena efteråt. Lite berodde på att jag hade knutit skorna så spänt men ändå lite jobbit. Sen kom jag hem, tog en lång varm dusch och åt god mat sedan. Kyckling, majs och sallad, mums! Nu läxor och sedan läggdags!

Ja sitten oli taas arki. Vähän erilainen arki kun spirit week on alkanut. Se on niin hauskaa! Tänään melkein kaikilla oli pyjamat päällä, jopa joillakin opeilla! Mulla oli pyjamat päällä ja nasu kainalossa koko päivän! Kaikki ihailivat mun nasua! Lounaani tänään oli peanutbutter-jelly voileipä, hyvää!! Koulun jälkeen oli peli, ajettiin vähän matkaa bussilla ja pelattiin Open Dooria vastaan. Me voitettiin 5-2! Jee! Ja minä tein yhden maalin joten tänään oli hyvä päivä! Sää ei ollut yhtä ihana, sateista, kaikki oli läpimärkää, mutta se on onneksi vain vettä! Luulen että mun pitää juoda lisää vettä ens kerralla etukäteen, koska mulla oli suonenvetoja joka puolella jaloissa. Se johtu osaks siitä että mulla oli kengät tosi kireellä, mutta se on vähän rasittavaa. Kun tulin kotiin, menin pitkään lämpimään suihkuun ja söin hyvin. Kanaa, maissia ja salaattia, nami! Nyt läksyjä ja sitten nukkumaanmeno aika! 


Iväg till skolan! Kouluun!


mattetimme... matikantunti...

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter ju som att du har de kakibra där ! :D

2011-09-21 @ 22:15:42
URL: http://zxanna.blogg.se/
Postat av: Anni

oh yes! ja trivs! :)

2011-09-25 @ 08:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0