En månad! Kuukausi!


Nu har jag hållit hus en månad i staterna, galet! Idag är det den 24:e september och den 24:e augusti var en dag jag kommer komma ihåg resten av mitt liv. På ett bra sätt! Jag har hunnit med massor. Jag är glad att jag var busy redan första dagen jag kom hit, för jag tror det hjälpte mej anpassa mej till det amerikanska livet och glömma det finländska för en stund. Idag (lördag) tog jag lång sovmorgon, ligger faktiskt ännu i sängen och klockan är 11.15! Om någon stund skall jag iväg till Adrianas för att börja fixa mej klar inför kvällen! För att min kära vän Alexandra ville se bilder på min klänning så får ni se det nu!

Nyt olen ollut kuukauden jenkeissä, hullua! Tänään on 24. päivä syyskuuta ja 24. päivä elokuuta on päivä jota en tule koskaa unohtamaan, hyvällä tavalla! Olen ehtinyt tehdä kaikkea. Olen iloinen että olin buzy heti ekasta päivästä täällä saakka, koska uskon että se auttoi minua sopeutumaan uuteen jenkkielämääni nopeammin ja sain unohtaa suomielämän hetkeksi. Tänään (lauantai) otin pitkän nukkumaamun, olen vieläkin sängyssä ja kello on 11.15! Kohta lähden Adrianan luo ja aletaan valmistautumaan iltaa varten! Koska rakas ystäväni Alexandra halusi nähdä kuvia mekostani joten saatte nähdä sen nyt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Supervacker!!!!

2011-09-24 @ 17:33:59
Postat av: mamma

Så snygg! Ha en trevlig kväll!

2011-09-24 @ 19:34:54
Postat av: Sanna

Onpa kaunis mekko :)

2011-09-24 @ 20:00:03
Postat av: Anni

Tack!! Kiitos!!

och mamma, jag hade en super kul kväll! :)

2011-09-25 @ 08:09:35
Postat av: Fanny

Åååå, såå fin kläning på en så fin tjej!! <3

2011-09-27 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0