Värme! Lämpöä!


Igår var en bra måndag, skola, träning i regn o gegga, hem, äta och sen chilla resten av kvällen i källaren och spela bord fotboll och pool med dad, brother och sis (och hunden och kaninen). Idag var det skola, träning i värme och sol, hem, äta, fixa en lånad cykel åt mej (får börja cykla, jee, skönt att inte behöva skjuts ÖVERALLT), åka med dad och sis på en glass till ett glass ställen down town. Hade en choklad glass med små peanutbutter bitar i, MUMS! Sen kom vi hem och här sitter jag! Min förkylning är nästan helt över, vilket är skönt! Sedan har jag sovit 7-8 timmar några nätter i rad nu, vilket är mycket för mej! Ni som känner mej väl vet det... Skall gå och sova nu, så jag orkar spela match imoron!

Eilen oli hyvä maanantai, koulua, treenit sateessa ja mudassa, kotiin, syömään ja sitten chillattiin loppuilta kellarissa pöytä futista ja pool:ia pelaten dadin, sis:in ja brotherin kanssa (ja kanin ja koiran). Tänään: koulua, harkat auringossa ja lämmössä, kotiin, syömään, sain lainatun pyörän fiksattua joten pystyn nyt pyöräilemään enkä tarvitse kyytiä joka paikkaan!! Sitten käytiin vielä dadin ja sis:in kaa jätskillä down townis jätski paikassa. Söin suklaa jätskin jossa oli pieniä peanutbutter paloja, NAMIII. Sitten tulimme kotiin. Vilustukseni on melkein kokonaan ohi, mikä on kivaa! Ja olen nukkunut 7-8 tuntia nyt muutaman päivän mikä on aika paljon minulle... Nyt nukkumaan että jaksan pelata matsin huomenna!




Jag och Kristina idag, mä ja Kristina tänään.
Härligt att träna ute i solen! Ihanaa kun on harkat ulkona auringossa!


Underbar hög med läxor... Ihana kasa läksyjä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0