Smile :)


Jag är glad :) allt är bra här! Alla människor är så trevliga och jag lär känna nya trevliga människor hela tiden. Idag blev jag och syster hämtade från skolan 3.15, jag hade inga träningar!! Skönt att komma hem tidigt på en fredag. Jag har varit så trött de senaste dagarna, delvis på grund av min förkylning. Jag åt och umgicks lite med min familj och sedan drog jag och min mom iväg med bilen, plockade upp Kristina och Jaclina och körde mot Colombia High School. Vi får först hem till en familj där och åt. Jag smakade macarone and cheese för första gången... ostigt! Sen for vi och kolla på vår football game! Vi spelade altså mot Colombia High School, det var deras homecoming game. Det var regningt och blåsigt och ganska kallt. Men jag var välutrustad med hikikalsare! Vi åkte hem vid halva matchen, efter att vi hade sett Marching Bandet uppträda, där båda mina syskon är med. Sen kom vi hem och tog det lungt resten av kvällen.

Olen iloinen :) kaikki menee hyvin täällä! Kaikki ovat niin ystävällisiä ja opin tuntemaan uusia mukavia ihmisiä koko ajan. Tänään minut ja siskoni haettiin koulusta 3.15, minulla ei ollut harkkoja!! Ihanaa tulla kotiin aikaisin perjantaina. Olen ollut niin väsynyt viime päivinä, osittain vilustukseni takia. Söin ja juttelin perheeni kanssa. Sitten lähdin momini kanssa autolla hakemaan Kristinan ja Jaclinan ja sitten lähdettiin autolla kohti Colombia High Schoolia. Ensin menimme perhetuttavien luo syömään. Maistoin macarone and cheese:ä ensimmäistä kertaa... juuuuuustoa! Sitten lähdimme katsomaan football peliämme! Pelasimme siis Colombia High Schoolia vastaan, se oli heidän homecoming game. Oli sateista ja tuulista ja aika kylmää. Mutta olin hyvin valmistautunut hikikalsareilla! Lähdimme kotiin puolen pelin jälkeen, kun olimme nähneet Marching Bandin esityksen, koska molemmat sisarukseni ovat mukana siinä. Sitten tulimme kotiin ja vain oleskeltiin loppu illan.


Blött på matchen idag... men tur man inte är gjord av socker! Märkää pelissä tänään... mutta onneksi en ole tehty sokerista!


Planen där blev nästan och se likadan som vår, lerig... Niiden kenttä oli pelin jälkeen melkein samanlainen kuin meidän, mutainen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0