Niagara Falls & Buffalo del 1 osa 1


Hade en helt otroligt underbar helg!! På fredagen (7.10) hade jag tagit ledigt från skolan, så jag fick sova in lite. Sen Tog min mom mej till Medina, där jag hoppade på YFU bussen till Buffalo. I bussen satt jag brevid Inés från Schweiz. Jag tänker inte skriva dagbok hit från hela resan, visar många bilder istället!

Minulla oli ihan huippu viikonloppu!! Perjantaina (7.10) olin ottanut vapaapäivän koulusta ja sain pienen nukkumaamun. Sitten mom:ini vei minut Medinaan jossa hyppäsin YFU bussin kyytiin, kohti Buffaloa. Bussissa istuin Inésin (vaihtari Sveitsistä) vieressä. En nyt aio kirjoitta päiväkirjaa tänne joka päivältä, näytän mielummin paljon kuvia!


Vi åt snacks i mängder i bussen! Söimme hirveästi snackesjä bussissa!


Paus i Pennsylvania, ny stat besökt! Paussi Pensylvaniassa, uusi osavaltio nähty!


Det tog typ 3 timmar att köra till Buffalo. Buffaloon oli noin 3 tunnin ajomatka.


Buffalo ligger i staten New York. Så de hade mängder New York souvenirer... Buffalo sijaitsee New Yorkin osavaltiossa, joten heillä oli paljon New York matkamuistoja...


Hot fudge sundae...


Vi fick polis eskort till gatan där vi skulle bo i Buffalo. Saimme poliisi saattueen kadullemme jossa asuimme Buffalossa.


Härligt mottagande, flaggor och vinkande människor över allt! Hittade en superfin blåvit flagga också!
Ihana vastaanottaminen, lippuja ja vilkuttavia ihmisiä joka puolella! Löysin myös tosi hienon sinivalkoisen lipun!


Gatan där vi bodde. Vi bodde 15 utbytisar hullerombuller i ett ganska litet hus. Pojkarna i vardagsrummet och köket och flickorna i ett sovrum. På golvet. Utan madrass. Tre nätter...
Katu jossa asuimme. Talossani asui 15 vaihtaria sikinsokin aika pienessä talossa. Pojat olohuoneessa ja keittiössä ja tytöt makuuhuoneessa. Lattialla. Ilman patjaa. Kolme yötä...


Anni & Inés


Utbytisar från hela världen! Vaihtareita koko maailmasta!


Min middag på fredag kväll. Ruokani perjantai iltana.


Vi åt i en skol-jumppasal i närheten. Söimme koulu-liikkasalissa lähistöllä.


Marja från Finland hade salmiak, mums! Marjalla Suomesta oli salmiakkia, nami!


På kvällen hade vi dance! Illalla oli dance!


LÖRDAG LAUANTAI


Jordnötssmör-sylt smörgås på väg gåendes från huset till bussen. Maapähkinävoi-hillo voileipä matkalla bussille kävellen talolta.


Hus-kompisar! Inés från Schweiz och Felix från Finland! Talo-kavereita! Inés Sveitsistä ja Felix Suomesta!


Finfin flagga! Hienonhieno lippu!


Jag och Inés gick i flipflops och shorts hela helgen, skönt med värme i oktober. Minä ja Inés kuljimme sortseissa ja flipflopeissa koko viikonlopun, ihanaa kun on lämmintä lokakuussa.


Snart iväg med bussen på äventyr. Kohta lähtö bussilla kohti seikkailuja.


Buffalo


Mera snacks! Lisää snacksejä!

Mera bilder nästa gång! Lisää kuvia ensi kerralla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0