Lugn söndag Rauhallinen sunnuntai


Skön dag idag. Vaknade 11 och gick ner och åt lite frukost. Sen gick jag ut med sis för att pynta framgården lite inför halloween. Sen kom vi in, lagade smörgåsar och åt dem. Sen gick jag upp till mitt rum, skypeade och gjorde läxor. Mycket läxor tills imorgon... Sen senare åt vi middag, hela familjen tillsammans. Sen kollade vi en till halloween film och åt popcorn. Nu är det läxdags igen innan jag får gå och sova. Nästa vecka blir en fyra-dagars vecka för min del, för på fredagen åker jag iväg till Buffalo och Niagara Falls med andra utbyteselever! Ska bli så kul!

Mukava päivä tänään. Heräsin kello 11 ja menin alas syömään aamiaista. Sitten menin ulos siskon kanssa koristelemaan etupihaa hieman, halloweenia varten. Sitten tulimme sisälle, tehtiin voileipiä ja syötiin ne. Sitten menin huoneeseeni ja skypetin ja tein läksyjä, paljon läksyjä huomiselle... Myöhemmin söimme illallista koko perhe yhdessä. Sitten katottiin toinen halloween elokuva ja syötiin popcornia. Nyt on läksyjen aika taas, ennen kuin menen nukkumaan. Ensi viikko on neljän päivän pituinen minun osalta, koska perjantaina lähden Buffaloon ja Niagaran putouksille muiden vaihtareiden kanssa! Se tulee olemaan niin kivaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0