Hej igen! Hei taas!


Jag lever och har det bra. Haha. Faktum är att jag gör så mycket kul grejjer så jag inte har tid att blogga! Och de senaste kvällarna har jag varit tvungen och prioritera skolarbete. Men idag blev vår träning inhiberad (amerikanerna är gjorda av socker) så jag kom hem tidigare, så nu passar jag på och blogga. Massor har hänt sen jag bloggade senast. Ena helgen spenderade jag uppe i Buffalo och andra i Cedar Point. Ska skriva skillda inlägg från dem och visa bilder senare. Har super mycket på gång i skolan nu, projekt, prov, läxor och annat superskoj. Men om ni inte hör av mej här på bloggen på ett tag, är jag säkert någonstans och har fulltupp med att ha kul!

Olen elossa ja voin hyvin. Haha. Totuus on että teen niin paljon kivoja juttuja koko ajan että ei jää aikaa blogille! Ja viime illat olen joutunut tekemään hirveästi läksyjä. Mutta tänään meidän harkat peruttiin (jenkit on tehty sokerista) joten tulin kotiin aikaisemmin, joten ehdin kirjoitella tänne. Kaikkea on tapahtunut siitä kuin viimeksi kirjoitin. Yksi viikonloppu kävin Buffalossa ja toisen vietin Cedar Pointissa. Aion kirjoittaa niistä erikseen ja näyttää kuvia myöhemmin. Koulussa on hirveästi tekemistä tällä hetkellä, projekteja, kokeita, läksyjä ja muuta huippu hauskaa. Mutta jos minulta ei kuulu mitään täällä blogilla olen luultavasti jossain pitämässä hauskaa!

Bjuder på en höst bild från Oberlin än så länge! Tässä yksi kuva syksy-Oberlinistä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0