Finland-hälsningar! Suomi-terveisiä! :)


Älskar att få brev och paket hemifrån!! Då jag kom hem från Cedar Point- helgen för en och en halv vecka sedan, väntade ett Finland-paket från mommo och moffa på mej, TACK! Allt från fazers blå till en skön scarf. Har cirka en fjärdedel av en platta kvar... haha! På måndag då jag kom hem från skolan såg jag ett tjockare brev som var åt mej, tusen tack mamma! Fick påfyllning på mitt Finland-tuggummi förråd, finskt tuggummi är gott :)

Ihanaa saada kirjeitä ja paketteja kotoa!! Kun tulin kotiin Cedar Point- viikonlopulta puolitoista viikkoa sitten, minua odotti täällää Suomi-paketti, KIITOS mommo ja moffa! Kaikkea fazerin sinisestä ihanaan kaulahuiviin. Minulla on noin neljäsosa jäljellä yhdestä laatasta.. haha! Maanantaina kun tulin kotiin koulusta näin että minua odotti paksumpi kirje, kiitos mamma! Sain täyttöä Suomi-purkka varastolleni, suomalainen purkka on hyvää :)






P.S. I måndags hade jag varit här i 2 månader, tiden bar FLYGER iväg...
Maanantaina olin ollut täällä jo 2 kuukautta, aika vain RIENTÄÄ ohi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0