Lugn vecka Rauhallinen viikko


Veckan har gått ut på att ladda batterierna. Måndag var det trick-or-treating som gällde. Annat jag hann med denna vecka: posta vykort, köpa kladdkaks ingredienser, gå hem från skolan ett par gånger, slå softball bollar som kommer flygande ur en såndär maskin (jättekul!!!), äta mumsig kinamat och ha filmkväll och se Harry Potter ettan. Helgen min har lite planer, vilket är super skönt!

Viikko on ollut energian lataamista. Maanantaina oli trick-or-treating. Muuta mitä olen tällä viikolla ehtinyt tekemään: lähettää postikortteja, ostaa suklaakakku aineksia, kävellä kotiin koulusta muutaman kerran, lyödä softball palloja jotka tulivat sellaisesta koneesta (ylikivaa!!!), syödä herkullista kiinalaista ruokaa ja katsoa Harry Potter ykkösen. Minulla on vähän suunnitelmia viikonlopulle mikä tuntuu tosi hyvälle!


Promenera hem i värme från solen genom Tappen Square i november, jag klagar inte! Kävellä kotiin auringon lämmössä Tappen Squaren läpi marraskuussa, en valita!


Cyklade till.. Pyöräilin...


...posten! ...postiin!


På torsdagen var vi på en utflykt till ett konstmuseum i stan från min keramik klass. Torstaina kävimme retkellä taidemuseoon Oberlinissä keramiikka luokkani kanssa.


Och jag hittade en mumsig tavla! Ja löysin herkullisen taulun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0