Snö! Lunta!


Igår då jag vaknade var marken vit! Jag blev jätteglad! Snön smälte nog senare på dagen, men ändå!

Eilen kun heräsin maa oli valkoinen! Olin iloinen! Lumi suli toki pois myöhemmin päivällä, mutta kuitenkin!


I bilen påväg till skolan på morgonen. Autossa menossa kouluun aamulla.


Thanksgiving lovet var super. Sov mycket, firade Thanksgiving med familjen & vänner, kollat Ohio State - Michigan football match (typ säsongens höjdpunkt här), var till Cleveland och var och Black Friday shoppade med min sister. Denna vecka var tillbaka till skolan och lite dittan och dattan på kvällarna. Här kommer bilder så berättar jag mer under dem!

Thanksgiving loma oli ihan huippu. Nukuin paljon, juhlin Thanksgivingiä perheen ja ystävien kanssa, katsottiin Ohio State - Michigan matsia (joka vissiin on kauden huipennus täällä), käynyt Clevelandissä ja Black Friday shoppailua sisterin kanssa. Tällä viikolla oli takaisin kouluun meno, ja vähän sitä sun tätä iltaisin. Tässä tulee kuvia niin kerron lisää niiden alla!



Lovet började super på onsdagen då jag fick ett stort och fint paket från Riihimäki med mycket godsaker! Och en adventskalender, jag är redo för december! Tackar och bockar!
Loma alkoi tosi hyvin keskiviikkona kun sain ison ja hienon paketin Riihimäeltä, täynnä herkkuja! Ja adeventtikalenterin, nyt olen valmis joulukuulle! Kiitos tosi, tosi paljon!!!


Mumsig frukost på torsdagen då det var själva Thanksgiving dagen!
Herkullinen aamiainen torstaina kun oli itse Thanksgiving päivä!


Thanksgiving middag, mums! Vi åt turkey (kalkon) i en vecka efteråt.. 
Thanksgiving päivällinen, nami! Söimme turkeyä (kalkkunaa) viikon jälkeenpäin..


Det var en varm dag. Jag och Hannah rörde på oss lite efter maten :)
Oli lämmin päivä. Minä ja Hannah käytiin vähän liikkumassa pihalla ruoan jälkeen :)


Sen tog jag, sister och dad en promenad i skogen.
Sitten kävimme sisterin ja dadin kanssa kävelyllä metsässä.


Klockan 23 på kvällen körde vi iväg till ett köpcentrum. Vi var inte de enda som ville fynda. Vid midnatt öppnade de flesta affärerna. Jag och Hannah shoppade tills 7 på morgonen.
Kello 23 illalla ajoimme ostoskeskukseen. Emme olleet ainoat jotka halusivat löytää löytöjä. Keskiyöllä useimmat kaupat aukesivat. Minä ja Hannah shoppailimme 7:ään aamulla.


På lördagen körde vi upp till Cleveland.
Lauantaina ajoimme ylös Clevelandiin. (Pappa: toi stadioni tossa oikeella on Cleveland Indiansin (baseball) areena, ja sit toi matala ja iso harmaa/beige areena sen vieres on the Q (Quicken Loans Arena), Monstereitten kotiareena!!!!)


Vi kollade då de tände på julbelysningen där!
Katsoimme kun ne sytyttivät jouluvalot siellä!


Det var fint då all belysning tändes på en gång.
Oli kaunista kun kaikki valot sytytettiin samaan aikaan.


Tower City köpcentrum i Cleveland.
Tower City ostoskeskus Clevelandissä.


Igår kväll tog jag cykeln till Splash Zone och tränade på gymmet där.
Eilen menin pyörällä Splash Zoneen ja treenasin salilla siellä.


Idag åt jag gröt till frukost igen, MUMS! Skönt att starta dagen med varm gröt i magen.
Tänään söin puuroa aamiaiseksi taas, NAMI! Ihanaa aloittaa päivä lämpimällä puurolla vatsassa.

Idag var en bra dag, vi spelade vår Powder Puff match, det var jätte kul! Men nu skall jag gå och sova, god natt, eller god morgon för er egentligen...
Tänään oli hyvä päivä, pelasimme Powder Puff pelin, se oli niin hauskaa! Mutta nyt minä menen nukkumaan, hyvää yötä, tai oikeastaan hyvää huomenta teille... 


PS. På Thanksgivingen hade jag varit här i tre månader, HELT OTROLIGT!
      Thanksgivingillä olin ollut täällä jo kolme kuukautta, IHAN HULLUA!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kiva, että sait nauttia ensilumesta:)

Täälläkin on edelleen musta maa, ei lunta,

vaikka pakkasta onkin aina välillä.

Kauniita kuvia:)

2011-12-02 @ 15:50:24
Postat av: Anni

Joo oli tosi kivaa ku tuli lunta, mut ois ollu ihan kiva jos se ois pysyny maassa vähän kauemmin kuin muutaman tunnin... :) kiitos!

2011-12-03 @ 05:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0