NORTHEAST DISTRICT


HEEEEJ!! Jag glömde ju berätta det mest intressanta, jag har fått veta vilket område i USA jag skall till! Först när jag kom till lägret fick jag en lapp där det stod East USA, och då blev jag glad, för jag hade verkligen inget emot att få fara dit. Sen senare fick jag veta distriktet, Northeast district. Dit hör Connecticut, Massachusetts, Maine, New Hampshire, New Jersey, New York, Ohio, Pennsylvania, Rhode Island, Vermont och West Virginia! Då blev jag jättejätteglaaad, för dit ville jag jättegärna! Så nu får vi bara hoppas på familj snart! Jag kan inte få någon skolplats bekräftad fören jag skickat in resultatet från tuberkulos testet, så jag vill få iväg det NU, så jag påriktigt kan börja vänta på placering!

HEEEEI!! Mä hän unohdin kertoo sen kaikkein kiinnostavimman jutun, mä oon saanu tietää mille alueelle jenkkeihin mä oon menos! Ensiks ku mä tulin sinne leirille, niin mä sain lapun jos luki East USA ja mä ilahduin tosi paljo ku se oli just se alue minne mä mieluiten halusin. Sit mä sain vielä tietää tarkemman alueen, Northeast district. Siihen kuuluu Connecticut, Massachusetts, Maine, New Hampshire, New Jersey, New York, Ohio, Pennsylvania, Rhode Island, Vermont ja West Virginia! Mä oon niin ilonen! Koska tolle alueelle mä halusinki tosi paljon! Jee! Nyt saa vaan toivoo sit et saisin perhetietoja pian! En voi saada koulupaikka varmistettua ennen ku oon lähettäny tuloksen tuberkuloosi testistä YFU:lle, eli mä halun saada sen lähetettyy NYT, et mä sit oikeesti voin alottaa odottaan sijoitusta! 


               
                       

Såå, i nån av de orangea staterna kommer jag tillbringa 10 månader! SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0