One month left!


Jeeeeij! Mitt visum kom hem på posten! Idag fixade vi att de skickar ett engelskt birth certificate eller något liknande hem åt mej, för det måste jag ha med mig. Så lyckades jag också fixa skype åt mej ikväll, det var ju inte så jättesvårt. Sedan skall jag denna vecka börja fundera på vad jag skall ta med mig och vad jag skall lämna hit... Inte lätt! Och igår kom jag på en grej, då var det exakt en månad kvar tills jag åker!!

Jeeee!! Mun viisumi tuli kotiin postissa! Tänään me hommattiin et ne lähettää mulle englanninkielisen birth certificaten, kun mulla pitää olla sellanen mukana. Ja tänään mä kans hommasin skypen, ei se nyt ollu niin vaikeeta. Sit mä aijon tällä viikolla ruveta miettimään mitä mä otan mukaan ja mitä jätän kotiin... Ja se ei oo helppoa! Eilen mä hoksasin yhden jutun, mun lähtöön oli silloin tasan kuukausi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0