OBERLIN, OHIO!!!


Nu är jag så "exicted" (kommer inte på vad det heter på svenska) att jag har svårt att sitta still. Jag fick veta att jag hade fått en värdfamilj i Ohio redan i juni, men det krävdes att jag skulle ha ett papper med mamma och pappas underskrift på innan jag skulle få min placering "confirmed" (härliga svenska kunskaper här). Men idag fick jag hem ett brev min värdfamiljs kontaktuppgifter, jag är så glad att jag inte riktigt vet hur jag skall uttrycka mej. Men iallafall så ligger min placering i Oberlin, Ohio!! Verkar mycket bra! Jag skall ta och berätta mer om stället och allt i ett senare inlägg!

Nyt olen niin innoissani että minun on vaikea istua paikallani. Sain tietää että olin saanut isäntäperheen Ohiosta jo kesäkuussa, mutta minun täytyi lähettää paperi vanhempieni allekirjoituksilla jotta sijoitukseni varmistuisi. Mutta tänään sain kotiin kirjeen jossa oli isäntäperheeni yhteystiedot! Olen niin iloinen että en oikein tiedä miten päin olisin. Mutta tosiaan tulen viettämään vuoden Oberlinissä, Ohiossa! Kaikki vaikuttaa tosi hyvältä! Kerron enemman paikasta ja kaikesta muusta myöhemmin!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0