Avresedatum! Lähtöpäivä!


Jag har fått mitt avresedatum! Så jag kommer lämna detta lilla lustiga land för att resa till det stora främmande landet långt i väst den 24:e augusti. Känns helt okej, jag visste inte riktigt om jag ville åka i början av augusti eller mot slutet. Men jag är glad att jag hinner ha ett långt sommarlov här innan jag åker!

Och jaa, jag väntar fortfarande på att få veta lite mer om min placering...


Olen saanut lähtöpäivän! Eli tulen lähtemään tästä pienestä hassusta maasta 24. elokuuta lähteäkseni länteen suureen tuntemattomaan maahan. Tuntuu ihan hyvältä, en oikein tiedä olisinko mielummin lähtenyt elokuun alusta vai lopusta Mutta olen iloinen siitä, että saan ainakin viettää pitkän kesäloman täällä ennen kun lähden!

Ja kyllä, odotan edelleen että saisin hieman enemmän tietoa sijoituksestani...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0