Ett år i USA

Jaa, altså jag ska då åka till USA ett helt år som utbytesstudent läsåret 2011-2012. Jag vet inte ännu vart i USA jag kommer att åka. Jag åker med organisationen YFU. Hittils tycker jag de har fungerat jättebra! Jag har varit på intervju, blivit godkänd och håller som bäst på att fylla i de oändliga mängder med papper som måste fyllas i... Jag har också tagit första hepatit A&B sprutan av tre. Jaa, och så har jag också gjort SLEP-testet, men dock inte ännu fått veta hur det gick... Så nu skall jag försöka de närmaste dagarna få papprena ifyllda och skickade till YFU, så kanske jag kommer lite framåt i ansökningsprocessen! Men jag uppdaterar genast det händer något intressant på utbytes-fronten! Hej så länge!



(bild: google)

Kommentarer
Postat av: fannyy

anni! hihi megafin blogg!! :) snart ska ja också fixa min ;) !

2011-02-15 @ 18:35:21
Postat av: anni

haha... :) tack! joo du måst! :D

2011-02-15 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0