Basketball!!!

Detta skrev jag förra fredagen men det dök tydligen inte upp:
Koris säsongen började idag!! Ooooh, det var så kul! Skolans killar öppnade säsongen mot Amherst borta. Vi åkte dit och kollade på match, och oj vilken fiilis! School Spirit då den är som bäst! Vår skola har tre lag (freshman=de yngsta, junior varsity (JV)=både yngre och äldre spelare, varsity=bästa killarna). Vi for dit så vi såg JV matchen där bland annat Hannah, Adriana och Vitória var cheerleaders! Efter att kollat på den matchen i typ en minut började jag fundera varför inte jag spelar koris? Nojaa, iallafall, så förlorade JV killarna, men Varsity vann! Fick lite Vasas ishall fiilis där ett tag då jag stod och hejjade och buade.. Men super kul var det! Och så skönt med fredag idag!

Kirjoitin tämän viime perjantaina mutta se ei näköjään tullut mukaan:
Koris kausi alkoi tänään!! Voi vitsi, se oli niin kivaa! Koulun pojat aloittivat kauden vieraissa Amherstia vastaan.
Lähdimme katsomaan peliä, ja huh, mikä fiilis! School Spirittiä parhaimmillaan! Koulullani on kolme joukkuetta (freshman=nuorimmat pelaajat, junior varsity=sekä nuoria että vanhempia pelaajia koulusta ja varsity=parhaat pelaajat). Menimme sinne niin että näimme JV ja Varsity pelit. JV pelissä Hannah, Adriana ja Vitória muun muassa olivat cheerleadereitä! Hetken katsottuani ekaa peliä rupesin harmittelemaan miksi minä en pelaa korista? Noniin, kuitenkin, JV pojat hävisivät, mutta Varsity voitti! Tuli vähän Vaasan jäähalli fiilis yhtessä vaiheessa kun seisoin siinä huutamassa ja kannustamassa... Mutta huippu hauskaa oli! Ja ihanaa kun tänään on perjantai!


Mina nervösa favorit utbytis-cheerleaders i skolan idag, Vitória och Adriana.
Minun jännittyneet lemppari vaihari-cheerleaderit koulussa tänään, Vitória ja Adriana.


JV game


Sen började Varsity matchen och de spelade nationalsången och en flagga hissades ner från taket.
Sitten alkoi Varsity peli ja ne soittivat kansallislaulun ja lippu hinattiin alas katosta.


Våra killar spelade bra och tog hem vinsten!
Meidän koulun pojat pelasivat hyvin ja hakivat voiton kotiin!


Anni, Emily & Vitória

Där var förra fredagen. Idag är det fredag igen, och idag hade vi vår första hemma match!! Så kul att kolla på då de spelar! Fast idag gick det sämre, vi förlorade. Jag skrev ju att jag började harma mej över att jag inte spelar koris, så jag gick och pratade men tränaren, så nu har jag varit med på två träningar! Iiiih, det är så kul!

Siinä oli viime perjantai. Tänään on perjantai taas, ja meillä oli eka kotipeli!!! Niin kivaa katsoa kun ne pelaavat! Vaikka tänään menikin huonommin, ja hävittiin. Kirjoitin aiemmin että harmittelin kun en pelaa korista, mutta arvatkaa kuka maanataina kävi juttelemassa valmetajan kanssa ja nyt on käynyt kaksissa koris harkoissa?? Jeee, se on vaan niin kivaa!


Våra cheerleaders innan Varsity matchen ikväll! Cheerleaderimme ennen Varsity peliä tänä iltana!


Varsity boys

Där var ett korgbolls inlägg! Jag gillar korgboll, både att kolla och spela själv. Är så glad just nu!
Siinä oli koris kirjoitus! Tykkään koriksesta, sekä katsomisesta että pelaamisesta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0