Jullov! Joululoma!


Ooh vad det är skönt med jullov! Har haft jullov sedan förra veckans helg. Vi tränar fortfarande korgboll varje dag, men jag gillar det bara, det är så kul. Har gjort en hel del förberedelser inför jul, köpt julklappar, skickat paket hem, fått en massa härliga paket hemifrån, pyntat granen, lagat pepparkaks deg och så vidare. Kan inte förstå att det är jul om några dagar!!

Ihanaa kun on joululoma! Viimeinen päivä koulussa oli viime viikon perjantai. Meillä on edelleen koris harkat joka päivä, mutta minusta se on vain tosi hauskaa. Olen tehnyt kaikenlaisia valmisteluja joulua varten, ostanut joululahjoja, lähettänyt joulupaketin kotiin, saanut paljon ihania paketteja kotoa, koristellut kuusen, tehnyt piparkakku taikinan ja niin edelleen. En ymmärrä että jouluaatto on vain muutaman päivän päässä!!

Här komme lite bilder från min december månad:
Tässä tulee vähän kuvia joulukuultani:


Fick paket hemifrån av mamma o mommo! TAAAACK!! Sain paketin kotoa äidiltä ja mommlta!


Fick paket av faddrarna i Vasa, tusen tack!! Sain paketin kummeilta Vaasasta!!


Fick paket av kusin med familj i Uleåborg! Sain paketin serkulta perheineen Oulusta!! KIIITOS!


Självständighetsdagen började jag med elovena. Observera mina fina naglar. Itsenäisyyspäivän aloitin elovenalla. Huomioikaa hienot kynteni.


På kvällen lagade jag finsk middag åt min familj. Illalla tein suomalaisen päivällisen perheelleni.


Efterrätten: pannkaka med blåbär och grädde (blå-vitt) Jälkkäri: pannukakku kerman ja mustikoiden kera (sini-valkoista)

 


Såhär vitt och vackert var det en dag. Men all snö smalt innan dagen var över. Näin valkoista ja kaunista oli yksi päivä. Mutta kaikki lumi suli ennen kuin päivä oli ohi.


Vi hämtade gran och lagade ljus i den. Haimme kuusen ja laitoimme valot siihen.


 
Jag hade cookie-exchange med YFU. Minulla oli cookie-exchange YFU:n kanssa.


Varit på koris matcher. Olen ollut koris matseissa.


Pyntat kex. Koristellut keksejä.


Ätit som en amerikan... Syönyt kuin jenkki...


Skickat julpaket hemåt. Lähettänyt joulupaketin kotiinpäin.


Fyllt på mitt laku förråd. Täyttänyt laku varastoani.


Haft sleepover med mina underbara vänner. Ollut sleepoveria ihanien ystävieni kanssa.


Pyntat julgranen! Koristellut joulukuusen!


Lagat pepparkaks deg... Tehnyt piparkakkutaikinan.




Bakat pepparkakor. Leiponut piparkakkuja.

Imorgon är det julafton! Känns lite konstigt... Men jag ser jättejätte mycket framemot det!! Jag skall få fira en riktig amerikansk jul!!
Huomenna on jouluaatto! Tuntuu vähän oudolta... Mutta odotan sitä tosi innolla!! Saan viettää kunnon amerikkalaista joulua!!

GOD JUL!
HYVÄÄ JOULUA!
MERRY CHRISTMAS!

Kommentarer
Postat av: Milla (syrran)

fina pepparkakor! GOD JUL! :) <3<3<3<3<3

2011-12-24 @ 16:55:49
Postat av: Sanna

Ihania piparkakkuja :) Kiva, että vietit Suomen itsenäisyyspäivää suomalaisine herkkuineen myös siellä! Nauti amerikkalaisesta joulusta ja kerro sitten siitä blogissa :) Ihanaa joulua! Terveisiä ja haleja Oulusta meiltä kaikilta!

2011-12-24 @ 18:42:32
Postat av: Anni

Tack Milla, kraaaam!

Kiitos! Ne tykkäsivät kovasti suomi herkuista! Terkkuja teillekin!

2011-12-27 @ 19:55:58
Postat av: lumi storm

fina bilder jag hoppas du har bra där i usa

helsningar:lumi storm millas klass komppis

2011-12-31 @ 15:43:29
URL: http://anniusa
Postat av: Anni

Hej Lumi! Va kul att du ha kolla in på min blogg :) tack! jag har det jättebra här!

hälsningar: Anni, Millas syster i USA

2012-01-05 @ 05:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0