Happy Happy Happy


Jullovet fortsätter, jag älskar det! Skönt och bara slappa! Fast idag gjorde jag en hel del. Först koris träningar 10-11.30. När jag kom hem duschade jag och sen for vi iväg och plockade upp Vitória och Adriana och for och skrinna till en ishall i Elyria. Fick lite hemmafiilis där då jag steg in i ishallen, doften, kölden, allt! Det var superskoj att skrinna. Sen kom jag hem och jag skypeade med folket som had fått mitt försenade julpaket. Så kollade jag slutet av Finland-USA U20 matchen med pappa via skype, HYVÄ SUOMI! Sen åt vi middag och sen for vi downtown och hänga med kompisar. Sen kom jag hem, super jullovs dag!!

Joululoma jatkuu, rakastan sitä! Ihanaa vaan olla! Vaikka tänään tein kaikkea. Eka koris harkat 10-11.30. Kun tulin kotiin menin suihkuun ja sitten lähdettiin Elyriaan luistelemaan jäähalliin, ja matkan varella otettiin Vitória ja Adriana kyytin. Sain vähän koti-fiiliksiä kun astuin sisään jäähalliin, kylmä, tuoksu, kaikki! Se oli huippu hauskaa! Kun tulin kotiin skypetin kotiväen kanssa jotka olivat saaneet myöhästyneen joulupaketin täältä. Sitten katsoin lopun Suomi-USA U20 pelistä papan kanssa, HYVÄ SUOMI! Sitten syötiin päivällistä ja sitten lähdin kavereiden kanssa hengaamaan down town. Sotten tulin kotiin, huippu joululoma päivä!!



Kul och skrinna! Vi tog en massa bilder med Adrianas nya systemkamera, väntar på bilder från henne, så får jag sätta upp dem.
Kivaa oli luistella! Otimme hirveästi kuvia Adrianan uudella kameralla.
-

Efter skrinningen! Luistelun jälkeen!


På kvällen kollade vi downtown Oberlin med julljus, gullit!
Illalla katsastimme downtown Oberlinin jouluvaloineen, söpöä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0