Time flies by


EN DRYG VECKA KVAR! Massor ska fixas före det... Bland annat städa en massa här hemma, skriva packningslista och packa, framkalla foton, ta spruta, köpa presenter och en massa annat kul. Där emellan skall jag ännu försöka säga hejdå åt alla och så skulle jag jättegärna vila hinna se Sport-Björklöven på fredag kväll :) Kommer sakna sporttis-matcherna något grymt i USA. Men jag kommer hem och matcherna fortsätter! Jag skall försöka hinna blogga ännu fören jag far, men det blir nog inte så många uppdateringar, för det känns som om jag har minutschema varje dag!

REILU VIIKKO JÄLJELLÄ! Kaikkea tekemistä olis vielä ennen sitä... Muun muassa siivoamista täällä kotona, pakkauslistan kirjoittelua, pakkaamista, valokuvien teettämistä, ottaa rokotus, ostaa tuliaisia ja paljon muuta kivaa. Siinä välissä haluaisin ehtiä sanoa heippa kaikille ja sitten haluaisin todella ehtiä nähdä Sport-Björklövenin perjantai iltana :) Mulla tulee olemaan hirveä ikävä sportin matseja USA:ssa. Mutta tulen kotiin ja pelit jatkuvat! Yritän ehtiä kirjoittelemaan vielä ennen lähtöä, mutta voi olla että en oikein ehdi, koska on vain niin paljon tekemistä joka päivä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0