Snart... Kohta...


Snart är det dags.. mycket har jag fått fixat men lite har jag ännu kvar. Idag har jag packat och fixat och sagt hejdå. Lite mindre roligt att säga hejdå, men hey! Jag kommer nog hem om 10 månader, det är inte som om jag håller på och flytta bort för evigt! Imorgon bitti fixar jag det sista och klockan 15 drar jag, mamma och lillasyster ner mot Helsingfors, med kvällsbit hos kusinerna och faddrarna i Riihimäki. Sedan sover vi några timmar på hotellet intill flygfältet. Blir nog inte så många timmar sömn eftersom jag på onsdag morgon skall vara klockan 4.30 på flyfältet... Jag bjuder på en bild på en lurvig filur som tog sig en tupplur i min väska då jag höll på och packa :)

Kohta on aika lähteä... paljon olen fiksannut, mutta vielä on vähän jäljellä. Tänään olen pakannut ja fiksannut ja sanonut heippa. Ei niin hirveän hauska sanoa heippa, muuta hei! Mä tulen kotiin 10 kuukauden päästä, en ole muuttamassa pois loppuelämäkseni! Huomenna aamulla fiksaan viimeiset asiat ja kello 15 minä, äiti ja pikkusisko lähdemmä Helsinkiin päin. Iltapalatauko Riihimäellä serkkujen ja kummien luona. Sitten kun tulemme hotellille joka on aivan lentokentän vieressä, nukumme muutaman tunnin. Ei varmaan tule pitkiä yöunia, koska keskiviikko aamuna pitää olla lentokentällä 4.30... Tässä yksi kuva yhdestä pörröisestä kaverista joka halusi nukkua laukussani kun olin pakkaamassa :)


 



Kommentarer
Postat av: hetti

ojj söt leo! ha de bäst anni!

2011-08-23 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0