Lorain County Fair


Söndagen spenderade vi på Lorain County Fair i Wellington. Det är som en stor nöjespark/marknad/"förstamaj-fiilis" grej. En massa skräpmat (mums!), åkattraktioner, djur, en massa folk och mycket annat. Denna Fair är en av de största i Ohio, varje "county" (grevskap, om jag minns rätt från engelskan i fyran) har sin egen Fair och Ohio har 80-90 countyn. Jag fick se och uppleva en massa häftiga grejjer, en bild säger mera än tusen ord!

Sunnuntai vietettiin Lorain County Fair:illä Wellingtonissa. Se on kuin suuri huvipuisto/markkina/"vappu-fiilis" juttu. Hirveesti roskaruokaa (nami!), huvipuistolaitteita, eläimiä, huikeesti ihmisiä ja paljon muuta. Tämä Fair on yksi Ohion suurimmista. Joka countylla Ohiossa on oma Fair ja counteja on noin 80-90 Ohiossa. Sain nähdä ja kokea kaikkea upeeta, yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!


Lorain County Fair


En liten del av "the Fair". Det hela var så amerikanskt och super roligt! Pieni osa "the Fair":istä. Niin amerikkalista ja huippu kivaa!


Där är jag i dendär vänstra nedre grejjen, på den högra stolen, mina långa ben hänger där. Jag stor tivdes där! Vi var där hela söndagen! Minä olen tuossa vasemmassa alemmassa hökkelissä, oikean puolimmaisessa istuimessa, minun pitkät jalat roikkuvat alas. Minä viihdyin tosi hyvin tuolla! Olimme siellä koko sunnuntain!


Några av attraktionerna jag åkte i. Muutama laitteista joissa kävin.

      
Samma "gamla" Anni här på andra sidan Atlanten. Sama "vanha" Anni täällä Atlantin toisella puolella! NAMI!



Vi for på Demolision Derby på Fair:en, skrotbilar som körde runt i den där lilla "arenan" och krockade med varann och sista bilen som fungerade vann! Skrattade grymt, så kul! Kävimme Debolision Derbyssä Fair:illä, romuautot ajelee ympäri tuolla pienellä radalla ja törmäilevät ja viimeinen auto joka toimi voitti! Nauroin hirveästi, niin hauskaa!



Skrotbilarna! Romuautot!


Solen gick ner och vi åkte hem. Aurinko laski ja me lähdimme kotiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0