Lyckat besök hos tandläkaren


Som rubriken berättar var jag hos tandläkaren och fick underskrift på intyget! Hade inga hål, vilket jag firade med att köpa godis! Så nu är det bara läkarens underskrift kvar nästa vecka och sen får jag de sista pappret inskickat! Idag kom det en liten YFU tidning på posten, YFU area news, ska ta och läsa den!

Kuten otsikko kertoo, oon käyny hammaslääkärillä ja saanu allekirjoituksen todistukseen! Mulla ei ollut reikisä, ja sitä mä juhlin ostamalla karkkia! Eli nyt on vaan lääkärin allekirjoitus jäljellä ens viikolla ja sit saan viimeset paperit lähetettyä! Tänään tuli pieni YFU lehti postissa, YFU area news, aion lukee sen nyt!
                      
                  

Jag har en mapp där jag samlar alla papper som har med mitt kommande utbyte att göra. Då är det mycket enkelt att hålla koll på alla miljontals (nästan iallafall) viktiga papper. Ett bra tips om det är någon som tänker åka eller funderar på att åka som utbytesstudent!

Mulla on kansio johon kerään kaikki paperit joilla on jotain tekemistä mun tulevan vaihdon kanssa. Silloin on erittäin helppoa pitää kaikki miljoonat (melkeen ainaki) tärkeet paperit järjestyksessä. Hyvä vinkki jos joku aikoo lähtee vaihto-oppilaaks tai miettii lähtevänsä!


Kommentarer
Postat av: Enni

Anni, hoppas du kommer ha de jättekul i amerika!! :D Kommer läsa din blogg flitit då du far! :)

2011-04-06 @ 16:44:00
URL: http://ennnii.blogg.se/
Postat av: annii

tack enni! vi får hoppas det! :) va roligt att höra!

2011-04-06 @ 22:59:55
URL: http://anniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0